Az ír sörmárka több millió eurós globális marketingkampányt kezdeményez- számos digitális újítással-amelynek középpontjában a Szent Patrik Nap áll.
A "Paint The Town Black" (Fesd a várost feketére ) program, a március 16-17.-i hétvégén tetőzik és televíziós, kültéri, digitális és közösségi. PR és point-of-sale (POS) csatornákon egyaránt futni fog.
A Szent Patrik hétvégét ünneplő kampányban, a Facebook rajongók számára, személyre szabott videókészítést is kezdeményez a Diageo tulajdonában lévő márka. A Google Maps és a Facebook együttesen használó lkalmazás kép és lakóhely-specifikus kisfilmek készítésére buzdít, amelynek központi témája "nagy Guinness-ihlette görbe
éjszaka"- a végeredmény Szent Patrik hétvégi ünnepi felhívásként használható.
A kampány címe, az "Only Fools and Horses" tévékomédiából ered, amelynek legismertebb jelenete, amikor a kocsmában váratlanul kirobban a fekete festék és mindenkit összekoszol.
A Guinness Photo alkalmazása esélyt kínál a fogyasztóknak , hogy egy dublini utazást nyerjenek barátaikkal, a Szent Patrik hétvégi "The Gathering 2013"-ra, amely Írország legfontosabb ünnepe.